youtube

vineri, 2 septembrie 2011

Creştini fără Internet... - de Nicolae.Geantă

Fără Internet s-ar răsfoi mai multe cărţi, ar dispare praful din biblioteci şi s-ar simţi în casă mirosul de arhivă.

Fără Internet s-ar scrie cu mai multă teamă, pentru că mulţi anonimi îşi dau drumul la gânduri pe paginilile virtuale, ascunşi sub un ID fals, dar cu pretenţii de învăţători ce merită luaţi în seamă.

Fără Internet minţile ar fi mai curate, dragostea ar fi în trei dimensiuni, referatele din şcoli ar fi scrise de mână,(şi gândite cu capul!), iar paginile “fierbinţi” n-ar mai aduce temperatură părinţilor. Şi nici păstorilor.

Fără Internet n-ar circula informaţiile atât de repede, dar nici criza n-ar avea impact aşa de uşor.

"Fără Internet, nu am afla atât de repede cum fraţii noştri sunt batjocoriţi în bisericile lor de către cei care ne vizitează şi pentru care facem colecte generoase", spunea un blogăr creştin.

Fără Internet, am afla mai puţine patimi, păcate, greşeli... Trecutul dubios al unora, duplicitatea yilnică a lor. Şi, i-am ierta mai repede.
N-aş vrea să fiu înţeles greşit, e necesar Internetul… Sunt 1001 de motive pentru utilitatea sa...

Am depistat ceva ce mă doare însă: pe Internet vedem adevărata faţă a creştinului. Pentru că în Biserică, oricât ne-am strădui nu reuşim să radiografiem corect, dar în libertatea ce-o oferă lumea virtuală se vede adevăratul caracter.

Nu cer să abandoneze creştinii Internetul. Nici blogăreala. Însă de câte ori postează, sau fac comment-uri, îi sfătuiesc întîi să se uite în ... sus.

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu