youtube

miercuri, 30 noiembrie 2011

Vladimir Pustan, crucile sale şi spicele de grâu

"Şi-a făcut cruce! A vorbit elogios despre Fecioara Maria! A îngenunchiat într-o biserică catolică! Nu ne lasă să ne pocăim"!!! Sunt lamentaţiile (prea multe) unor "fraţi" ce-au înroşit în ultimele zile Netul, împotriva pastorului Pustan.

"Doamne, păcat de moarte a făcut"!, strigă "sfinţii" ce văd doar un semn. Dar că şi-a luat crucea în spinare zi de zi? De ani întregi. Dar că a predicat crucea înfruntând răcoarea bisericilor din România? Dar că a îngenuncheat în casele de cultură construite de atei pentru spălarea de creier a poporului? Dar că a îndreptat mii de persoane cu faţa spre Crucea Mântuitorului? N-au mai văzut...

Nu scriu să-l apăr pe fratele Vladimir, nu că nu vreau, ci că nu pot. Apărarea sa e Cerul. Nu scriu numai că mi-e prieten, ci, am scris, că m-a durut răutatea creştinilor, revărsată virtual. A binecuvântătorilor din biserici, care odată ieşiţi afară sunt gata să dea anateme! M-a durut că nu în slujitori, nu în Vladimir Pustan lovesc certăreţii, cârcotaşii. Ci în Cruce, şi-n Cel răstignit pe ea. M-a durut că am ajuns ca fariseii, care îl certau pe Hristos pentru că ucenicii au mâncat grâne în ziua de sabat ! Nu spicele erau problema, nu Legea, nu interesul Lui Dumnezeu, ci răutatea din inima lor. De când aşteptau să răbufnească...

Ce-am înţeles eu din "părerile teologice" ale fraţilor mei, e că Vladimir Pustan are acum două cruci. Dar nu una ecumenică şi alta penticostală. Ci una a sa, (personală), şi alta făcută de fraţi. Căci, vorba lui Emanuel Conţac: "Vladimir şi-a făcut o cruce (discret), însă o cruce zdravănă, de esenţă tare, s-o simtă bine, îi facem noi, fraţii lui". Majoritatea iluştrii anonimi, dar gata şi azi să răstignească...

În situaţia de faţă, am mai înţeles de ce David a spus că e mai de preferat "să cazi în mâinile Domnului decât în mâinile fraţilor"! Căci unii, după ce trec "râul iertării", taie puntea pentru cei ce vin din urmă!

Un comentariu:

  1. Adevarat ati grait nu merita asemenea dar acesta-i cel mai usor de facut de catre alti care nu au ce face.
    Frati surorii din Romania !!!
    In fratele Pustan nu datii !!!
    Ci mai degraba pe genunchi,
    In rugaciune sa-l purtati,
    El va aduce trezirea,
    Ce de mult o asteptati.

    RăspundețiȘtergere