youtube

vineri, 25 mai 2012

Facebook or Facebible? (5). Viaţă intimă fără "privacy" (intimitate) - de Nicolae.Geantă

Iubiţilor, Facebook are multe riscuri. Dar cel mai mare este că ne fură intimitatea. Şi, odată cu ea, identitatea. Ne depersonalizează!

În primul rând îţi ştie toată lumea datele personale. 72 % dintre cei logaţi au divulgat adresa de mail, 84 % ziua de naştere, 87 % locul de muncă, 23 % telefonul...

În al doilea rând, Facebook are cea mai mare bază de date de pe Terra. Orice utilizator îşi dă acordul la logare, ca datele sale să fie înregistrate, conservate şi utilizate de către firmă! Vă daţi seama de pericol? Aşa-i că aţi dat „accept” fără să citiţi acele pagini?

Un pericol şi mai mare e faptul că prin Facebook, viaţa privată a dispărut. Intimitatea nu mai este. Se spune că rufele le spălăm în familie, nu? Ştiţi ce face Facebook? Le spală în casă şi le întinde pe stradă!

Iubiţilor noi avem o viaţă intimă, pe care nu trebuie s-o etalăm public. Viaţa privată e ceea ce ai tu, nu te vede nimeni. Viaţa publică e aici, la biserică, la liceu, la facultate, în autobuz...

Mi se pare extrem de ciudat, că unii îşi pun la vedere tot ce au. Casa, interiorul, maşinile, plasmele, tablourile, trupul... Unii se fotografiază cu bijuteriile la gât. Apoi în trei săptămâni fără bijuteri la gât. Îi văzuse şi hoţii! Am citit că în USA, odată cu Facebook a crescut criminalitatea, răpirile, violurile şi furturile! Poliţia e speriată de acest urcuş bandiţesc. Am auzit că un mare actor de la Hollywood a postat pe YouTube un filmuleţ cum şi-a pus sistem de securitate la casă. În 3 zile, hoţii i-au spart vila!

Iubiţilor, prin ceea ce postăm, ne facem de râs. „Pap”, (şi ce dacă!) „E soareeeeee”, „îs la dentist”, „sunt la mall”, „plec la munte 10 zileeeee”. Află şi hoţii asta! Apoi dormi tot în cort. Şi în curte!

Să spunem că ai un prieten şi te-ai sărutat cu el. Te-a atins şi prin locuri mai sensibile. Apoi ai postat fotografia pe Net, dar după 3 săptămâni v-aţi certat. Ce vor zice ceilalţi? Cum te mai văd? Ca pe-o călugăriţă, nu?. Sau, ai postat fotografi între sticle, înghesuit într-un jeep cu fetele de gât. Şi vrei să ai o prietenă. Wait...

Mă uimeşte că, foarte multe fete îşi postează fotografi cât mai indecente. Şedinţe foto de amatori, dar musai în poziţii ciudate. De Ziua Femeii în 2012, nişte fete din clasa mea m-au chemat să-mi arate o fostă colegă de-a lor, transferată în alt oraş, pe care eu o dădeam lor etalon de bun simţ. „Haideţi să vedeţi ce poze are preferata dvs”. M-au uimit... La şcoală călugăriţă, pe Facebook diavoliţă!

Acum doi ani, la liceu, am arătat unei profe nişte fotografii cu fetele mele. Încântată, femeia a vrut să-mi arate şi fetiţa ei. A intrat pe Facebook, unde avea 54 de poze! Din care în 40 era îmbrăcată cât mai sexy, în vreo 15 era cu fetiţa, şi în niciuna cu soţul! Ce părere credeţi că mi-am făcut despre ea?

Internetul ne îmbracă. Moda de acolo vine. Creste, piercing, blugi rupţi, decolteuri largi. Apoi ne mirăm de ce violuri, de ce gay. Un homosexual a declarat că e aşa deoarece femeile nu mai au ce să-l impresioneze! Pentru că deja au arătat tot! Farmecul vostru fetelor este cu cât ascundeţi mai mult!
 (va urma)

4 comentarii:

  1. Perfecta dreptate. Eu cred ca oamenii au nevoie de ceva timp pana sa-si dea seama mai bine de unele lucruri, ca de exemplu de cele scrise mai sus. Cred ca numarul celor cu cont pe Facebook va scadea rapid in cativa ani, cand se vor trezi unii si vor dori din nou o viata PRIVATA. ...Domnul sa faca o trezire la toti tinerii, mai ales cei de pe Calea Domnului, in privinta asta...Cu alte cuvinte: Sa ne puna la toti o Dragoste Fierbinte pentru Cuvantul Lui si cititul zilnic...si atunci, vom putea DEOSEBI bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...„plec la munte 10 zileeeee”. Află şi hoţii asta! Apoi dormi tot în cort. Şi în curte!"...chiar daca-i o tema serioasa, la asta chiar n-am putut sa nu rad. Stimtul fin al umorului :))...By the Way...ma mir ca nu aveti mai multi cititori aici ??....pentru mine unele articole ale Dumneavoastra sunt AUR...care in ziua de azi a cam disparut...de aceea revin si revin....pentru ca ma incurajeaza, ma pun pe gandit si cateodata...da: ma si amuza, ca aici...Sa speram ca nu le sparge nimeni crestinilor casa :))...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi fac probleme cu cititorii pe acest blog. Important e să folosească Împăratului! La 1 ianuarie am vrut să-l închid. Din cauza timpului. Însă mai multe persoane din țară, pe care nu le-am văzut în viața mea, mi-au scris chiar în acele zile să continui și mai puternic în 2012!
      Articolele mele de fond sunt pe www.ciresarii.ro Acolo sunt cititori destui. După ce le postez la Cireșarii, le postez și aici.
      Merci pentru aprecieri! Fiți binecuvântat!

      Ștergere
  3. Cunosc "Ciresarii", dar eu va citesc mai cu drag aici (acasa).

    RăspundețiȘtergere