youtube

vineri, 5 aprilie 2013

Filosofii greșite de viață - Nicolae Geantă

1. Mă descurc singur - fiul risipitor
2. Fac ce- mi place - Samson si Dalila
3. Timpul le rezolvă pe toate - Petru reîntors la pescuit
4. Viața merge înainte -  regele Saul
5. Nu este treaba mea - Ponțiu Pilat
6. Nu astăzi, mâine... - Faraon şi broaştele
7. Unde se duc alţii, mă duc şi eu!

Nicolae Geantă

Un comentariu:

  1. mai ales ultima e cea mai des auzita din gura oamenilor...ca si cum multimea ar putea face iadul mai agreiabil...Nu stiu unde am auzit odata, poate am citit chiar aici pe blog mai demult, ca era o femeie, care dupa o predica s-a dus in fata si a spus predicatorului ca ea nu vrea sa mearga in cer ci vrea sa mearga in iad. Predicatorul a intrebat-o "De ce?" si ea a raspuns, ptr. ca fica ei este deja in iad si vrea sa fie o vesnicie langa ea...Predicatorul s-a gandit un pic si a intrebat-o cred "De unde stie ea ca isi va gasi fica in iad?...acolo poate fi bezna si poti sa nu vezi pe nimeni si ea poate sa nu-si gaseasca in vesnicie fica"...cam asa cumva redat cu cuvintele mele, imi pare rau ca nu mai stiu exact, dar in orice caz ce mi-a ramas im minte, si ce cred ca a inteles si mama acelei fice e ca: Nici multimea de oameni nici rudele nu vor putea sa ia din groaza iadului un gram...

    Of, cum se inseala oamenii cu vointa! Ptr. ca una am vazut in ultimii ani: Oamenii STIU dar NU VOR sa se pocaiasca...cei mai multi...

    :(

    C.

    RăspundețiȘtergere