youtube

duminică, 21 aprilie 2013

Începe să trăiești - Nicolae Geantă

"Pentru ce trăiesc? Ca să mor? Atunci să mă sinucid? Nu pot, mi-e frică. Să aștept până vine moartea? De asta mă tem și mai mult. Atunci trebuie să trăiesc, dar pentru ce? Și nu pot să scap de cest cerc vicios", se confensa în scris Lev Tolstoi. Apoi și-a vândut averile, a împărțit banii cu săracii, a dormit prin gări și a murit căutând o împlinire...

Pentru ce trăim? Am putea înșira mii de scopuri. Dar am deveni egoiști. Rick Waren explică: " Ne punem întrebări egoiste: Ce-aș vrea eu să fiu? Care sunt țintele mele, visurile mele. Abordări greșite, pentru că nu noi hotărâm de ce existăm. Scopul vieții tale nu depinde de tine, ci de Acela care te-a adus la existență. Începe să trăiești cu Dumnezeu"...

Pentru ce trăim? Privind la noi înșine nu vom descoperi niciodată sensul vieții, deoarece el nu poate fi mai înalt de fericirea personală! Privind la Hristos înțelegem că fericirea este să-i facem pe alții fericiți. E scopul vieții! 

Nu toți am putea îmbogăți pe ceilalți, nu toți am putea vindeca semenii, nu toți am putea să-i învățăm carte, să-i hrănim, să-i îmbrăcăm. Dar oricine dintre noi poate face pe alții fericiți! Și pentru asta se merită să trăiești... 

Începe să trăiești! Chiar dacă ai primit de mulți ani buletinul...

Nicolae Geantă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu