youtube

vineri, 19 aprilie 2013

Iubirea se dă - de Nicolae.Geantâ

Când dăruiești o floare, un sărut, o îmbrățișare sau un cadou frumos, cel ce are parte de ele înțelege că e iubit. Când faci o faptă costisitoare cel ce o primește știe că îl iubești, căci dragostea se definește prin a da.  Sunt multe trepte de iubire, în funcție de intensitate, durată, cheltuială, dar mai ales de sacrificiu. De mărimea sacrificiului.

Iubirea nu-i deplină dacă nu te costă. Ce iubire e aceea fără nici un preț? De fapt iubirea nu se definește integral numai prin actul de "a da", ci prin "a te da pe tine însuți". E piatra de încercare a credinței creștine adevărate: sacrificiul!

Cine primește mai mult decât dă să mai mediteze...  Nu cumva iubește prin sită?

Hristos ne-a iubit atât de mult încât s-a dăruit pe Sine. La moarte. Care dumnezeu s-a mai sacrificat pentru păcătoși? De aceea Isus e singurul Dumnezeu! Aleluia!

Dacă vreți să vadă lumea iubire, dacă vreți ca bisericile să fie pline de iubire, dacă vreți ca partenerul să vă simtă iubirea: dați-vă... Fiți ca lumânările: luminați consumându-vă! Evident, și eu odată cu dvs...

2 comentarii:

  1. Amin!

    Bunica mea este in spital, a avut comotie...e in mana Domnului si asteptam sa vedem Planul Lui zilele astea...Ne rugam. Azi am fost la ea si sora mea are din totdeauna obiceiul asta sa-i spuna ca o IUBESTE...Asa e ea...si Buni (bunica mea draga) a spus azi: Stiu pentru ca se vede! Ca o vizitam s-a referit. Sora mea a stat o jumate de zi dupa servici langa ea...DA, Dragostea se vede in fapte si sacrificiu si "prietenul adevarat la nevoie se cunoaste"...Pace frate Nicu! Daca vreti, rugati-va pentru ea, bunicuta mea. Danke! C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să mă rog! Cu altceva nu te pot ajuta. Domnul să fie cu voi!

      Ștergere