youtube

miercuri, 21 ianuarie 2015

Maxime si cugetari (1)

" Nimeni nu-i in stare sa se ridice prin el insusi; trebuie sa-i intinda mana cineva, sa-l scoata cineva." Seneca, scriitor grec
"Niciodata nu mi-am batut joc de nenorocirea celor ce sufera, sa nu patimesc si eu la fel." Euripide, poet grec
"Un om marunt se naste din lucruri marunte." Victor Hugo. dramaturg francez
"Cine are dreptate si rabdare, pentru acela vine si timpul." Goethe, poet german
"Omul inteligent judeca cele noi dupa cele vechi." Sofocle, poet grec
"Exista si glorie fara merit, si merit fara glorie." Scheopenhauer, filozof germen
"Cele mai multe dezbinari se ivesc in cetati din cauza ambitiei." Aristotel, filozof grec
"Daca toata lumea ar fi intr-o parte luptand impotriva mea, si eu as fi in cealalta parte cu Dumnezeu, atunci Dumnezeu si cu ine formeaza majoritatea" Martin Luther, reformator german


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu