youtube

vineri, 14 august 2015

Nuntă: Isaura Dincă şi George Gheorghiu


RA Toflea - 13 august 2015

Ieri, toflenii au îmbrăcat straie de sărbătoare. Pentru că o nouă poveste de dragoste a fost pecetluită la altar: Isaura şi George. Pe Isaura o ştiu toţi românii şi rromii evanghelici. Şi nu doar ei. Fată deosebită, cu voce de privighetoare, de ceva ani a încântat creştinii, şi din ţară, şi din diaspora. Am întâlnit-o în misiune deseori. Tăcută, rezervată, serioasă. Ascultătoare. Fată pocăită. Dumnezeu i-a ascultat rugăciunea!

Pe George îl cunosc din 2013. Băiat venit din lume. M-a uimit de la prima discuţie. Deşi nu se pocăise de multă vreme m-a bombardat cu întrebări şi informaţii. Mi-a vorbit despre Max Lucado, John Ortberg, John Piper, TD Jakes, CH Spurgeon şi alţi mari predicatori. E devorator de cărţi. Şi de Biblie. Ascultă predici în engleză, conduce serile de tineret, dimineţile de închinare. L-am urmărit cum predică. Nu doar la tineret, ci la slujbele Bisericii Rugul Aprins. Anul trecut a trecut printr-un accident groaznic. Vărul lui n-a mai scăpat. Eu ştiu că Domnul s-a îndurat de George pentru că vrea să-l folosească. Nu mă îndoiesc în câţiva ani va fi unul din marii predicatori din Toflea. Hristos să-i dea harul necesar!

Mă bucur pentru voi, George şi Isaura. Povestea voastră este o melodie de aripi neterminată. Să vă iubiţi până când moartea va spune Stop! Slujba voastră va fi o cântare pe pianul lui Hristos! Cântaţi şi predicaţi bunătatea Regelui ce s-a îndurat de noi! Dumnezeu să vă umple coşniţa, să vă protejeze familia şi să vă vorbească de bine! Poate nu toţi oamenii au fost, dar El a fost şi este de partea voastră!

Nu vă urez "casă de piatră", căci şi pietrele se pot eroda. Vă urez "casă binecuvântată". Şi ce binecuvântează Domnul din Ceruri, rămâne în veac!






sursa foto: Facebook Isaura si George Gheorghiu


video by ProdocensMedia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu