youtube

joi, 9 iunie 2016

Bucuraţi-vă!

Eu mă grăbesc, tu te grăbeşti, el se grăbeşte.
Îmbătrânesc, îmbătrâneşti, îmbătrâneşte.
Ce am iubit? Ce n-am iubit? Ca în poveste.
Simplă de tot.
scurtă de tot,
viaţa ne este!

Uite-o din nou, trece pe drum, fata zglobie
Uite-un băiat, floare şi-a pus, la pălărie.
Uite un prinţ, râde în prag, ai, năzdrăvanul!
uite-un moşneag, tace-n toiag, al ca troianul.

Muntele ieri ne-ademenea, astăzi ne doare,
S-a împlinit, nu s-a-mplinit, visul cel mare?
Cine sunt eu? Cine eşti tu? Cine e dânsul?
Noi am ştiut zborul înalt, dorul şi plânsul.

zilele trec, zilele vin... Ce va rămâne?
Suflet de lut, necunoscut, suflet de pâine.
Toamenele cresc, grijile cresc, viaţa descreşte
Eu mă grăbesc,
tu te grăbeşti,
el se grăbeşte.

Bucuraţi-vă prieteni, de prieteni şi de fraţi,
Bucuraţi-vă de-un nume ce vă e dat să-l purtaţi.
Bucuraţi-vă de-un cântec,
de-un amurg cu flori de tei,
bucuraţi-vă o viaţă
de lumina Dragostei.

Dumitru Matcovschi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu