youtube

vineri, 5 august 2016

Cine mă iubește... de Vladimir Pustan

Cine mă urăște, să o facă până seara. Să nu apună soarele…

Cine mă iubește, să-mi acopere greșelile. Dragostea acoperă, nu schimbă.
Cine mă iubește, să nu socotească. Important în viață e să iubești, nu să fii iubit. Numai taximetriștii cer reciprocitate, când îți iau contravaloarea cursei.
Cine mă iubește, să aștepte. Un stejar crește în 100 de ani, un dovleac în 2 săptămâni. Ce vreți de la mine?
Cine mă iubește, să-mi arate. Există oameni care sunt iubiți fără ca ei să o știe. Iar unii se sinucid de singurătate.

Lăsați-mă să vă iubesc. Nu poți săruta la nesfârșit pe cineva doar atunci când doarme. Lăsați-mă să vă spăl picioarele. Să avem un sens al vieții și măcar o clipă să ne-o imaginăm numai cu prieteni și soare…

Vladimir_Pustan
www.ciresarii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu