youtube

vineri, 13 ianuarie 2017

Poate nu s-au prăbușit de tot... - de Nicolae.Geantă

Un risipitor se droghează și nu poate renunța. Se lasă și o ia de la capăt. O risipitoare a ieșit din închisoare, s-a botezat, apoi a intrat iar pe autostrada păcatului. O femeie a jurat credință după un accident ce-a pus-o în cârje, apoi când s-a ridicat pe picioare a aruncat pe Dumnezeu la coș. Un frate țigan (ajuns în Franța) mărturisea: ”I-am promis lui Hristos că dacă scap de închisoare îi slujesc. Dar când am fost liber i-am strigat în nas: te-am păcălit Doamne!”

”De ce nu se potolesc oamenii ăștia?”, m-a întrebat Marian Mocanu care consilia un tânăr ce nu scăpa de vicii. ”Poate că nu au căzut de tot”. Și, le-am explicat filosofia că viața e ca toboganul: ”Când alunecăm ne ducem până jos. Acolo ne trezim. Dar nu toți!”.

Când cei răi alunecă se prăbușesc. Dar neprihăniții dacă pică în tobogan, jos sunt prinși de Dumnezeu în brațe!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu