youtube

joi, 15 iunie 2017

Dumnezeu e bun și niciodată nu greșește!

Un rege avea un servitor care, în toate circumstanțele, spunea întotdeauna: Majestate, nu fi descurajat, pentru că, tot ce face Dumnezeu este perfect, nu greșește.

Într-o zi, au plecat la vânătoare și un animal sălbatic l-a atacat pe rege; servitorul a reușit să omoare animalul, dar nu a putut împiedica majestatea sa să-și piardă un deget. Furios și fără a-și manifesta recunoștința, regele a spus: Dacă Dumnezeu ar fi fost bun, n-aș fi fost atacat și nu mi-am pierdut un deget. Slujitorul i-a răspuns: "în ciuda tuturor acestor lucruri, vă pot spune doar că Dumnezeu este bun și că tot ceea ce face este perfect, nu greșește niciodată". Înfuriat de răspuns, regele a ordonat arestarea servitorului său. În timp ce a fost dus în închisoare, ia spus din nou împăratului: Dumnezeu este bun și perfect. 


Într-o altă zi, regele a plecat singur la vânătoare și a fost capturat de sălbatici care jertfesc oameni zeilor. Pe altar, sălbaticii au aflat că regele nu avea un deget, asa că a fost eliberat pentru că nu era considerat "complet" pentru a fi oferit zeilor. La întoarcerea sa la palat, el a ordonat eliberarea robului său și a spus: ”Prietenul meu, Dumnezeu a fost foarte bun pentru mine. Am fost aproape ucis, dar pentru lipsa unui singur deget, am fost eliberat. Dar am o întrebare; Dacă Dumnezeu este atât de bun, de ce mi-a permis să te pun pe tine în închisoare?” Slujitorul său ia răspuns: ”Regele meu, dacă n-aș fi fost pus în închisoare, aș fi plecat cu tine și ar fi fost jertfit, pentru că nu am nici un deget lipsă!” 

Tot ce face Dumnezeu este perfect, El niciodată nu greșește. Ades ne plângem de aspectele negative ale vieții, uitând că totul se întâmplă cu un scop. Meditează mai profund: nimic nu este întâmplător, totul e planificat. Dumnezeu nu lucrează haotic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu