youtube

joi, 15 iunie 2017

Lumea trece, Biserica rămâne – de Nicolae.Geantă

Undeva, în nisipurile Galileii, a venit un Om cu haina dintr-o bucată şi sandalele din piele de cămilă. Cu faţa arsă, cu buzele uscate, fără adăpost, fără traistă şi fără pungă. Fără sabie, fără armate, fără posesiuni. "Voi trebuie să fiţi diferiţi!" a strigat. "Sunteţi în lume, dar nu ca ei! Lumea cere dinte pentru dinte, Eu vă spun nu vă răzbunaţi. Lumea promovează ura, Eu dragostea. Lumea promovează divorţul, Eu unitatea până la moarte. Lumea promovează întunericul, Eu lumina. Lumea promovează rugăciunile mecanice, Eu nu cer bolboroseală de cuvinte. Lumea promovează prostituţia, eu castitatea. Lumea pune preţ pe trup, Eu pe suflet..."

De două mii de ani Biserica a rezistat și lumea s-a făcut franjuri. Grecii, romanii, mezii, perșii, turcii, mongolii, englezii, francezii, germanii, americanii au fost megaputeri efemere! Biserica a rămas. Socrate, Platon, Voltaire, Marx, Lenin, Kant, Nietzche, Dawkins au scris și au influențat lumea pentru o vreme. Umanist. Teluric. Biserica a influențat-o totdeauna. Divin. Celestru.
Când răul a atins apogeuri de neiertat, Biserica a fost totdeauna cu un pas înainte. Și l-a învins prin bine!

Și totuși, în zilele noastre Biserica a făcut pact cu efemerul. Prea mult lumesc toaletează Mireasa lui Hristos! Nimeni nu poate avea rezultate duhovnicești cu practici lumești. Și dacă două mii de ani Biserica a strigat lumii: ”pocăiește-te!”, azi a început lumea să strige Bisericii: ”pocăiește-te!”
Fugi de lume! E vrăjmășie cu Dumnezeu, zice Scriptura.

Trăieşte ca El! Se poate. A demonstrat-o Petru, Pavel, Ioan, Apostolii. Timotei, Sila, Barnaba, Fivi, Eunice, Tabita, Dorca, Aquilla, Priscila, Tit, Epafrodit, Onisim. Luther, Calvin, Wesley, Edwards, Spurgeon, Moody, Tozer, Ravenhil, Graham. Wurmbrand, Dorz, Steinhard. Milioane de creştini, în 2000 de ani!

Care este cheia succesului lor? N-au adus lumea în biserică, dar au dus biserica în lume! Acum du-te şi fă şi tu ca ei!

Nicolae.Geantă

Un comentariu:

  1. Povestea pe care vă voi spune este inspirată din realitate și personajele sunt fictive!!!
    -Bună Marius!
    -Salut Beniamin, ce mai faci?
    -Uite doar ce am ieșit de la librărie, am fost să îmi cumpăr niște cărți...
    -Wow !!
    Ai timp să citești?
    Eu abia mai apuc sa îmi văd soția la sfârșitul zilei târziu , copii nici nu mai spun ii văd la două zile sau uneori numai sâmbăta...
    Sunt foarte ocupat cu munca , muncesc mult, de luni până vineri, ca sa putem plăti rata la bancă și sa avem tot ce ne trebuie!
    Ce mai faci?
    -Eu sunt bine, mulțumesc !
    Am fost cu soția să luăm un cadou pentru cel mic, apoi ea a trebuit să se întâlnească cu o prietenă pentru a stabili o întâlnire cu grupul de rugăciune din care facem parte și eu am mers sa iau aceste cărți.
    -Cât timp liber aveți voi !
    Eu ma chinui și mă lupt ca familiei mele sa nu ii lipsească nimic ...
    Îmi sacrific tot timpul pentru familie și am norocul ca ei ma înțeleg deși uneori ma întreabă dece muncesc atâtde mult...
    -Auzi , ai spus ca lucrezi numai până vineri seara.
    Ce faci duminica aceasta ?
    -Suntem liberi, nu avem nimic programat.
    Probabil vom sta acasă sa ne mai relaxam și noi...
    Dece ?
    -Uite la noi la biserică este o zi de sărbătoare , vreau să fi invitatul nostru de duminica aceasta . Dimineață vom petrece timpul în prezența lui Dumnezeu și apoi va invitam la noi la masă.
    Eu și soția vom pregăti ceva de mâncare , vom servi masa împreună și vom mai sta la o poveste ...
    -Aaaa!
    Nu știu dacă vom putea veni.
    Poate soția dorește să ducem copii în vizită la bunici și apoi seara ne vom pregăti pentru luni...
    O să te sun dacă putem veni...
    -Bine , noi vă așteptăm cu drag!
    În urma acestui dialog în mintea mea au năvălit o sumedenie de întrebări și răspunsuri despre viața omului...
    M-am dus cu gândul la Matei capitolul 6:31-33 unde scrie așa:
    "31 Nu vă îngrijoraţi, deci, zicând: „Ce vom mânca?” Sau: „Ce vom bea?” Sau: „Cu ce ne vom îmbrăca?”
    32 Fiindcă toate aceste lucruri Neamurile le caută. Tatăl vostru cel ceresc ştie că aveţi trebuinţă de ele.
    33 Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.."
    Alergam în goana după aur toată viața uitând de Dumnezeu, uneorichiar și de părinți care ne-au dat viață și ne-au crescut cu greu.
    Mă infior ....
    Ne zbatem sa avem de mâncare, de băut, haine în pas cu moda, o casa mare , o mașină bengoasa , telefoane cele mai noi ...
    Și uitam de Dumnezeu, uităm că El ne trezește în fiecare dimineață, uităm, uităm și iar uităm..
    Uităm și ce ne-a zis Dumnezeu că dacă îl vom cauta pe El din toată inima toate lucrurile ne vor fi date ...
    Mă întreb dacă pentru o clipă ar uita Dumnezeu de noi , ce sar întâmpla?
    Nu vreau să mă gândesc, am dispărea într-o clipă....
    Suntem dependenți de lume și nu de Dumnezeu...
    Ps.
    Daca vrei să ai o viață plină de fericire și de tot ce îți dorești va trebui mai întâi sa ai viața cu Dumnezeu!!!
    Fă-ți timp pentru Dumnezeu !!!
    Denisa Boancă

    RăspundețiȘtergere