youtube

vineri, 4 august 2017

Dacă ar sta Hristos

Pe strada mea dacă ar sta  Hristos
Ar fi cel mai sărac dintre vecini
Dar ar fi cunoscut chiar de străini
Ca omul cel mai bun si mai milos.

Dacă in casa mea ar sta Hristos ,
Ar scoate-afara mult mobilier
Si -ar tine mai puține-n  frigider
Si nu ar strânge lucruri de prisos.


La masa mea dacă ar sta Hristos
Mereu s-ar mulțumi cu mai  puțin
Si-ar invita la El câte-un străin...
Chiar hrana Lui i-ar da-o bucuros.

In  adunarea mea de-ar fi Hristos
Iubirea s-ar aprinde ca un foc
Si n-ar rămâne liber nici un loc...
Ar fi ca o minune de frumos !

Dacă in mintea mea ar fi Hristos
Atunci as fi ca El blând si umil,
Cu sufletul  curat ca de copil ,
Gata  sa-mi dau  chiar  viața bucuros.

Dacă in tot ce fac este Isus
Si  voi  umbla cu El in orice zi ,
Mă va lua la cer când va veni
Si voi trăi în casa cea de sus.


Sabinel Bancu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu