youtube

marți, 5 septembrie 2017

Dacă iadul ar avea har doar trei secunde... - de Nicolae.Geantă

Unul dintre prietenii mei, a avut un vis ciudat. De fapt o viziune, zicea el, pentru că totul a fost atât de real. A fost atacat de un șarpe uriaș pe care l-a răpus. Instantaneu a apărut în fața sa o făptură de 10 ori mai mare, care a înghițit șarpele uriaș ca pe un fursec. Creatura ciudată îl privea liniștit și l-a întrebat: "Știi cine sunt?". "Știu". (Era Satana). Știi că-ți pot face orice rău?". Dar omul nu i-a răspuns. ("Știam că diavolul nu poate știi ce gândim"). Dintr-o dată, omul a pus o întrebare delicată ("nu știu de unde mi-a venit"): "Îngerii căzuți mai au vreo șansă înaintea Domnului?" "Nu. Dacă Dumnezeu ar oferi 3 secunde, toți s-ar pocăi și ar fi primiți înapoi. Ei știu ce au pierdut"... "Tu mai ai?". "Categoric nu". "Atunci nu mai avem ce discuta"... 



După ce mi-a mărturisit visul am fost marcat nu de ciudățenii, ci de cele 3 secunde. Ce poți face în 3 secunde? O ridicare din pat. O deschidere de ușă. O privire pe fereastră. În 3 secunde îndeși încărcătorul iPhone-ului în priză. În 3 secunde respiri odată. Sau duci mâna la gură. Ori strănuți... De fapt, cu 3 secunde nu poți face mai nimic! Dar în 3 secunde de har s-ar pocăi tot iadul!!!

M-am gândit că dracii cer îndurare numai 3 secunde și nu li se oferă. Și eu, dumneata, și toți oamenii irosim în viață ani. O zi are 1.440 de secunde. Un an are 525.600! O viață de 70 ani are 36,792 milioane! Avem har după har, vorba lui Pavel. "Irosim ani și la moarte cerșim secunde", striga Nicolae Iorga?

3 secunde de har dacă oferă Dumnezeu și toți îngerii căzuți s-ar pocăi. 3 secunde și iadul devine megachurch. Și eu, dumneata, tot amân, tot mă joc cu viața, cu pocăința, cu Dumnezeu.

De ce oare vor diavolii doar trei secunde? Pentru că doar de atât e nevoie să strigi: "Doamne iartă-mă că am păcătuit!". Cronometrați... Doar trei secunde dorește iadul să scape de remușcări. O singură șansă. Și noi avem cel puțin 12-13 milioane de șanse! 

Cereți iertare lui Dumnezeu. Durează doar 3 secunde. 3 secunde și poți fii salvat de o veșnicie de regrete. În iad nu e har. Acolo e plânsul și scrâșnirea dinților... Și asta pentru că unii dintre noi nu am fost atenți măcar 3 secunde... Nici diavolii n-au fost atenți. Dar ei nu sunt oameni...


Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu