youtube

duminică, 9 mai 2010

Vreau să iubesc pe fraţii mei

Vreau sa iubesc pe fratii mei,
cu tot ca am în piept mai sfânt.
Vreau să doresc tot ceru-n ei,
dar să-i iubesc, aşa cum sunt.

Vreau sa iubesc pe fraţii mei,
cu care veşnic voi fi sus.
Văzându-L pe Isus în ei,
să-L simt în mine pe Isus.

Vreau de-opotrivă să adun,
şi rodu-ntreg şi spicul frânt.
Căci şi Isus mă vrea mai bun,
dar mă iubeşte-asa cum sunt.

Cand fratii mei au rani ce dor,
sa-mi fie bratul mai sfios,
sa nu apas in rana lor,
caci nu eu vindec, ci Hristos.

Noi prin Isus am fost iertaţi,
ca să iertăm şi noi oricui.
Dar dacă nu iubim pe fraţi,
n-avem în noi iertarea Lui.

de Traian Dorz

2 comentarii:

  1. Cu respect,
    autorul este C. Ioanid
    Fiți binecuvântați!

    RăspundețiȘtergere
  2. unii zic chiar că ar fi chiar Niculiță Moldoveanu
    altii Dorz si alții Ioanid.
    probabil e Ioanid. cred si eu asta...

    RăspundețiȘtergere