youtube

luni, 1 august 2011

Mi s-a părut ușor, Isuse - de Traian Dorz

Mi s-a părut ușor, Isuse, să-mi ierți când eu păcătuiam;

o dată de-mi ceream iertare, Tu mi-o dădeai, nu mă-ndoiam;
– dar azi când trebuie iertarea ca eu s-o dau cui sunt dator,
cu ce durere văd Isuse, că nu-i ușor, că nu-i ușor!

Mi s-a părut ușor, Isuse, s-acoperi rătăcirea mea;
o dată ce-Ţi ceream aceasta, cât de ușor mi se părea...
Dar azi când mi se cere mie s-acopăr lucruri ce mă dor,
ce-amarnic recunosc, Isuse, că nu-i ușor, că nu-i ușor!
Mi s-a părut ușor, Isuse, să mergi cu mine și apoi,
când îmi uitasem legământul și mi-l călcasem în noroi;
dar azi, când mi se cere mie să uit ce nu pot până mor,
cunosc cu inima zdrobită că nu-i ușor, că nu-i ușor!
O, Dumnezeul meu, ai milă, ori fă să plec, ori fă să pot,
dă-mi ajutorul și puterea ce duce pân-la urmă tot.
Când inima mi-e ruptă-n două, și partea mea, și partea lor,
să nu-mi cer moartea, ci viața, că nu-i ușor, că nu-i ușor!…
Traian Dorz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu